A Red Bull éves rendezvénye az e-sport rajongókat hozza össze a világ minden tájáról. A Solo Q esemény házon belüli online/offline promóciós anyagai a magyarországi kvalifikáció központilag meghatározott brandingje alapján készültek.
No items found.
Projekt megközelítés
Red Bull's annual event brings together e-sport fans from around the world. The Solo Q event's in-house online/offline promotional materials were created based on the centrally defined branding for the Hungarian qualification.
Explore the unexplored: A HTD arculati anyagából egy csöppnyi ízelítő.🌊🌎
#exploretheunexplored #htd #madeforscale
November 10, 2023
🧩Ismét egy apró arculati darabka. Ezennel egy prémium szintet képviselő tanácsadói cégtől.😊#pszichologia #arculat #madeforscale
November 10, 2023
"Mi áll a boldogság mint cégkultúra mögött?" című mű külön érdekessége, hogy klasszikus könyv formában és hangoskönyvként is elérhető számotokra.🤓
Olvassátok, hallgassátok, szeressétek.😇
#madeforscale